(.

Ojdå, vilken dag det var! Limmade tanden, fixade bilen (använde min kvinnliga charm och fick det gratis!). hängde i skolan och hade för övrigt ett trevligt samtal med Jonatan (skåne...), fick mig en kall dusch, påbörjade psykologin B (mycket intressant!), hade första lektionen i filmkunskap (hahahahah... hur ska detta sluta?!) och for till Gsunda för en uppstart med alla ledarna.

Är pepp nu på att börja med tjejerna. Det kommer bli bra! Jag saknar dem så mycket!

Och i bilen på g hem hade jag ett trevligt samtal med Lara, mysig hon är! (hihi jag vet att du  läser min blogg och ler nu..)

dåså. kvällen är inte fullt lika ung längre och dags för mig att dra mig undan.
Fint.

- M<3

Kommentarer
Postat av: Arash Asadi

Filmkunskapen ja! Haha, vad säger man...

2009-01-13 @ 15:25:24
URL: http://www.asadiguy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0