Icke-rapporten

Hej hopp min kära blogg..
Nu var det ett tag sen jag skrev något, kan ju vara bra att ta en liten paus från bloggen oxå, vart lite mycket där ett tag.
Men har faktiskt saknat min älskade blogg (:

Jag tänkte skriva en liten trudelutt om mitt lov, som för övrigt har varit mycket bra, men nu föreslog david att vi ska avrunda kvällen med twilight och jag kan inte säga nej till det.

Suck saknar twilight. Super mycket, som en förlorad vän. När jag får tillbaka boken av hannes ska jag börja om igen tror jag (: och vid sidan av ska jag nog läsa Harry Potter eller något... aja..

Nåväl, det var både skönt och nyttigt att komma iväg.. Så jag fick rensa tankarna, och få lite perspektiv på saker och ting. Det är alltid vettigt att se på saker från olika perspektiv och vinklar, speciellt när man tittat nära på det för länge.

Puss och kram skumbanan!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0