Busdokumenterat och tankar?

Igår var jag på äventyr med Jossa hela dagen!
Vi hade först bakdag. Gjorde chokladmuffins med godis i, godistårta (som vart sååå fin).. och ett misslyckat men tappert försök med rönnbärsgelén... Sen segade vi till oss efter allt sött.. Men så tog vi tag i oss själva framåt kvällen och drog ner till stan och busade.



   Tanken var att ta en favorit i repris, linnéskolans tak. Men det hela slutade med att försöka tjuva några sjabbiga, olåsta cyklar ingen ändå brydde sig om... Vi dokumenterade allt... ja du kan ju se hur det gick för dig själv...






"Vi är för fega"




"Vi har snott en cykel"






Jaa.. Man har det väl inte roligare än man gör sig.. ;)

Kom iaf precis hem från jobbet. Ännu ett långt samtal med Joachim igår kväll. ännu en gång har vi rett ut allt? Jag hoppas det kan stanna här nu. oförlåtande är fel. Och jag tycker att vår vänskap är värd att kämpas för. so here we go again.
    Har så mycket att säga, men dte är nog fel att säga det. Jag tycker så mycket om sådant som jag inte behöver eller ska tycka något om. Men allt kommer iaf lösa sig till det bästa :) Jag står iaf fast vid mina beslut.
   Man kan ju inte göra mer än att hålla koll på vad man själv säger, gör och vilka motiv man har...

Här kommer lite bilder från igår :)



 



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0