Rock, en stor del av mig

Det är intressant o se hur musiken jag lyssnar på när jag gör mig iordning påverkar hur jag väljer att fixa till mig.
Dagen till ära plockades det fram Children of Bodom och HIM, och ett stycke rockig Malin kom fram.
På tal om rockig musik.. Pappa har alltid klagat på min musik. Ända till för någon vecka sen då jag lyssnade på rammstein, eller var det Muse? Aja.. så frågade han helt uppriktigt "Malin, njuter du av sån musik?" Och jag svarade "Ja, absolut. Annars skulle jag ju inte lyssna på den" och han svarar "Nej. Det är bra."








Men det är faktiskt så att rock passar till alla tillfällen. Jätte bra musik att bara vara glad till, skön musik när man ska komma igång, bra när man är riktigt arg, dunder när man inte längre orkar tänka, funkar kanon i bilen, riktigt najs en skön sommardag när man ligger ute och solar, sjukt bra att fixa sig till.. Ja.. jag kan fortsätta hur länge som helst.
   Men jag kommer nog aldrig komma ifrån att jag och Rock har ett speciellt förhållande. Vi är en del av varandra.
  
- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0