Dagen och Joachim

Skön dag idag!
Känns som om jag har varit överallt och ingenstans.. Hursom, igåd bestämde Joachim o jag oss för att vi inte skulle bli så sena med att gå upp, så vi sa att jag skulle hem till honom vid 10... sagt och gjort - en prestation för mig vill jag lova!
   Sen bar det av åt lite olika håll. Bland annat var jag på intervju för att bli kontaktperson. Gick fantastiskt bra! Jag kommer antagligen få detta, och jag hoppas på att jag och den personen jag kommer vara kontaktperson åt kommer komma överens bra :)
   Därefter åkte jag hem för att vara en stund med Joachim. Han hade visst feber så det var 100% mys med en film, täcke, chips, dipp, grönsaker och hans obligatoriska cola light. Najs!
   Efter det hängde vi bara, pratade och gjorde lingondricka (:
   För dig som följer min blogg - vem du nu än är - så vet du att jag och Joachim umgås mycket. Väldigt mycket på senaste. Han har verkligen blivit en bra vän till mig. Jag uppskattar honom och vi har sjukt kul tillsammans (: Någon som jag bara kan vara mig själv med. Jag skulle aldrig trott att vi skulle ha hängt för bara fyra månader sen. Det var helt otänkbart, även fast vi varit "bekanta" - så fint som det heter - ända sen vi var små och han o ralleeballee [ralliballi] sov över hos oss. Det var bara helt utanför min värld att det skulle hända.
   Som när Jennifer en kväll sa "Jocke är ju riktigt sköön!!" och jag kort och gott säger "Nej, verkligen inte." Hah! Livet är bra ironiskt ibland. Vart man är om en vecka vet ingen, allra minst en själv.
   Jag är i alla fall glad att jag gav honom en chans, för det visade sig ju att han verkligen var något.

Oj vad mycket det blev om Joachim nu. antar att det är för att många av er som läser min blogg undrar. Iaf Sara... ;)


(Denna bilden är så mycket mer än bara en bild)


- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är en fin människa och värd att nämnas. :)

2009-08-19 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0