Till min vän med stort V

Jag kom precis hem från jobbet, och har  tappat rösten!
Jag kom att tänka på en sak idag:

Jag och min svåger (han som är gift med min syster) har en till det yttre väldigt underlig relation. Låt mig förklara. Vem, på riktigt, hänger med sin svåger såvida det inte är runt jul/nyår eller när man är tillsammans i familjen? Men jag hänger med David. Faktum är att han är min bästa vän.
   Min svåger är en sån där vän som alltid finns nära, även fast han är långt borta. Han är den som man aldrig har tråkigt med. Han är den som accepterar mig som jag är, även fast jag har för mig galna saker (fast, jag får höra om dem sen tusen år efter det "canell"....) Han är också den som har mest tålamod med mig. Jag är alltså mycket glad att min syster valde min svåger.
   Med andra ord, David är verkligen en vän. Finns nog ingen jag litar på som honom.
   Så det är faktiskt inte så underligt att man är polare med sin svåger. I alla fall inte när man har en svåger som David.

(Juste! jag har, hör och häpna, hittat en grabb som gör hiphop musik, och han gör det ruskigt bra! sök på Redrama på spotify, sjukt skön!)






- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0