Senaste

Oj, vad länge sedan det var jag satt vid datorn! Har faktiskt varit skönt att få vara iväg ett tag :)
Men det är mycket som har hänt, David och Maria har varit här hela veckan, mycket trevligt! Bland annat så gick jag och David på Kungliga Operan, på baletten Ringaren i Notre dame. Mycket sevärd och bra!
Helgen har varit fullspeckad med både det ena och det andra. Känns som sommar, och som om jag redan tagit studenten... Eller ja, det har jag ju redan gjort i huvet.. men aa..
Jag har dock rinnande näsa och svullna ögon av all pollen, lite drygt...

- M<3

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad har du gjort idag då?

kram :)

2009-04-27 @ 00:07:29
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0