Senaste nytt från silja line

okej. Jag är i Finland nu. Inombords växer det en panik, vad gör jag här?? varför är jag här?? Jag vill härifrån. NU!
Galet. Men försöker hålla humöret uppe för min mormor, inte träffat henne på X antal år..

Resan hit, båten, vad helt katastrof! Av någon anledning hamnade jag, och mina föräldrar, mitt bland alla invandrare, och fjortisar. Alla i åldern 16-18. Det säger sig självt!
Jag försökte hitta någonstans där jag kunde få lite frid i själen (hytten är så instängd), så jag hamnade i en pianobar med alla högklassiga medelålders människor. Så där satt jag, med min Agatha Christie och en virgin jordgubbs variant och försökte andas ut.
   Men vilken köttmarknad det är! billiga brudar och kåta killar! USCH!
Nåväl, jag satte mig senare på kvällen i en annan bar, och träffade en Markus, trevlig som få. där satt vi med varsin virgin och pratade. Trevligt slut, på sitt sätt.
Jag vaknade, efter två timmar sömn av en tjej som skriker i panik "RÖR MIG INTE". och turkar som utbrister på fyllan "Vem ska vi döda nu?!"

Jag vill hem.

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

Ojdå kära mala!! du är saknar ifrån mitt håll också. när befinner du och jag oss på samma "planet" igen? :) ruttna inte, då har jag ingen fjala kvar! puss

2009-04-10 @ 17:30:55
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0