Mycket bra dag

aah, vilken kväll! Eller dag rättare sagt.
korta drag:
- Möte med jossa och jenn
- ikea med jossa o jenn
- hemma hos jossa o jenn
- hemma hos mig med tjejerna
- Peters konsert ( sjukligt otroligt barnsligt helt fantastiskt bra!)
- Häng i X antal h på MC ( hahaha! hur knäppa får vi bli?? - arash kopian..)
- sväng till max
- sitt i bilen en timma och busa med deb, jossa och jenn
- Anton ringer och pratar en timma ( saknar honom insåg jag....)
- sova

Mycket bra start på detta lovet faktiskt :)
Jag är oxå, tro det eller ej, lite pepp på att åka till finland nu (:

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

Haha, En sjukt lyckad kväll!! love <3

2009-04-06 @ 15:22:27
URL: http://wirsens.blogg.se/
Postat av: Noomi

äsch, ja klarade mig ju bra ändå, righ?! =) haha, sooolen skiiiner,ses om ett par timmar, tack desamma för all del, utan dig hade det inte bilvit något ! Kram

2009-04-07 @ 11:38:50
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0