Mina päron.

Alla har vi mer eller mindre normala föräldrar. Dina föräldrar kanske ingår under kategorin "svensson", mina gör det inte. Dagens strapats visar det tydligt.
Jag hade ätit lunch framför Tv.n och skulle ta en tupplur under filten. Min mor tittade i stillhet ut genom fönstret och så hörde jag lite långt borta sådär "Oj! Jag måste nog hjälpa honom!". Jag tänkte inte mer på det utan gled längre in i min tupplurs-dvala.
Så kommer min mor inspringandes samtidigt som hon gapar "MALIN! HJÄLP TILL HÄR! HÄMTA VATTEN!"
Tydligen hade min pappas vårbrasa spritt sig lite för långt och dungen nedanför vårat hus var nu hotad. Så där stod jag och langade vatten till mina älskade föräldrar, min mamma sprang runt som en yr höna, men mitt i allt, stannar hon upp, och säger "Malin, Detta är så typiskt pappa!"

Ja.. Jag säger då det. Det är alltid lika intressant att leva med Sture och Ann-lis Söderberg. Detta var bara en av de alla lustiga grejjer man får vara med om. Men jag älskar dem lika mycket för det (:



- M<3

Kommentarer
Postat av: Lotta.

hahah Dom e så söta å roliga <3

2009-04-19 @ 23:45:23
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0