strunt inlägg


bara massa strunt. om jag vore du skulle jag inte orka läsa det.





Jag sitter här nu, en måndagskväll som så många andra av er, framför datorn. Har precis pluggat på företagsprovet som ska skrivas imorgon. Tyvärr glömde jag böckerna i skolan i helgen och därför krävs det att jag råpluggar idag för att kunna klara av morgondagens prövning.
   Jag är ju besläktad med en lysande ekonom, men inte blev jag begåvad med hans hjärna. Min käre far var alltså här precis nyss och försökte förklara för mig hur ett volag är en juridisk person och allt det där.. visst, nog gick det upp ett ljus alltid. men jag har tappat stinget lite... ni vet, "pluggmotivationen".

Kanske bara höstens snabba nalkande som åstadkommer att man helt plötsligt blev apatisk inför skolan.. det känns som om den aldrig tar slut... eller kommer den göra det?
troligen, eftersom att jag benämner den klass jag går i som Sp3, vilket innebär slutet på den långa resan i skolan. (såvida jag inte sumpat chanserna totalt detta året och inte får några betyg.. men det är nog ingen risk).
Har fixat balklänning, och studentklänning. Ute i god tid? JAVISST.

Men livet är ju inte slut med studenten, tack och lov. Nu börjar livet.



Så måste jag säga att jag saknar min svåger David. längtar tills ni kommer hit igen. (:



Lyssnar på Mraz nu, stereon spottar ut "only human". intressant. Japp ja visst, jag är bara människa, men jag klarar allt (: svårare än så är det inte.



skriver inte här så ofta, jag vet. och detta vart bara om massa tankar i huvudet som inte egentligen betyder något alls.

peace - M<3

Kommentarer
Postat av: David

För mig var det inte en massa strunt iaf. Saknar dig också flickan...

2008-10-07 @ 21:54:54
Postat av: jossa

aw i miss you massa nu!! fick ett malin ryck...

suck. kom hem igen :) puss på dig honey (och här med avsöjar jag min djupa hemlighet) lista ut den du!! :)puss på dig

2008-10-11 @ 12:37:38
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0