Dagens upplevelser

Äntligen kväll.. Har vait en låång dag idag, med allt vad det innebär.
Mysdag i skolan idag, dock var jag inte där hela dagen, tog nämligen sovmorgon. Det var behövligt kan jag säga. fick huset städat, tvättat, hann ta det lugnt, äta ordentlig lunch och allt sånt. sen bar det iväg till skolan, där jag skulle sjunga min sång. Gick som jag trodde :) åt skogen. Men nöjd ändå, jag har faktiskt sjungit på en scen, i en mick, första och sista gången *stolt*. För övrigt måste jag säga att det var trevligt att höra alla andra sjunga, endel hade man ju aldrig ens hört öppna munnen...

Därefter bar det av till Uppsala gymnasiemässa. Det var.. trevligt. Många som tittade lite undrande på oss efter att de läst skylten "Livets Ords Kristna Gymnasium". :)

Imorrn är oxå sista dagen innan lovet, och det innebär att jag snart får träffa Johan :D
och så pratade jag endel med David imorse, trevligt! Längtar tills ni kommer hem!

nåväl.. nu ska jag hoppa ner i ett bad!

- M<3

P.s. Jag hämtade min telefon från lagningen idag, alla nummer är borta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0