då var det fredag

Nu påbörjas helgen igen, fast för mig blir det en lång helg, med andra ord LOV. Otroligt skönt ska det bli att få andas lite. Åker ju oxå till pojken min imorrn, :D, han har varit sjuk ett tag, stackarn. Men nu är han uppe på benen igen. Saknar honom så det svider...

Men bara lov blir det ju inte.... kommer arbeta en hel del med Pa arbetet.. läääääsa, skrivaaa... underbart ;). sen börjar ju youth på onsdag, men jag o johan kommer upp på fredag (:

Idag hade vi även studentkommitéträff... lite kaos, men nåväl vi hade i alla fall en träff..... (!)

för övrigt har jag bara varit hemma ikväll.. städat, fixat, donat o sådär.. sånt man måste göra innan man åker bort för en längre stund..

Men nu ska jag nog ringa min pojke och säga natti...

god natt på er med!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0