Aftonens tankar och bön


Livet rullar nu.
Trevligt?
Javisst.

Längtar efter dig.
Mer än någon kan förstå.

Saknar den första tiden.
Hjälp mig komma nära.

Nya intryck på insprång.
Det krävs mycket tid nu.
Men det är okej.

Måste göra något åt naglarna.
Men det känns mindre väsentligt.

Livet rullar.
Trevligt?
Javisst.
Men inte av sig själv.





Allt jag vill är att va hos dig.
Hos dig är jag trygg.
Hör mitt hjärtas bön.
Utan dig är jag ingenting.
Hjälp mig komma på fötter när jag faller.
Tack Närvaro.
Tack Läkare.
Tack Seger.
Tack Herde.
Tack Frid.
Tack till du som Ger.
Tack till Herren, Rättfärdighet.
Hör mitt hjärtas bön.
Jag vill följa dig.
Jag vill ära dig med mitt liv.
Du är min djupaste kärlek.



- M<3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Saknar dig gumman!

2008-11-10 @ 13:13:17
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0