Till Bea :)

Jag orkar egentligen inte lägga mig i.
Men man kanske måste svara för sig ibland?

Nåväl, jag vet inte om det är syftat till mig, och jag vill inte ha något så kallat "bloggkrig", det känns så omoget. Så om det skulle vara något kan du komma till mig personligen:) känns lite bättre.

Vill du hänga med oss är du välkommen, jag tror jag talar för oss alla om jag säger att vi hellre ser dig som en av oss en som någon utanför. Det finns inget, enligt oss, "deras gäng" och "vårat gäng", det är ju bara löjligt.

Och det finns inget som "drottningen", återigen, jag vet inte vem du syftar på, men om du syftade på mig, okej. det var ju ändå en fin benämning, och om jag nu ska ta till mig titeln som drottningen välkomnar jag dig härmed att vara en av oss, om du vill. hah hör du hur löjligt detta låter? skärpning på oss alla, kom igen vi går sista året låt oss ha kul tsm :D

Så, allt för mig! ha en underbar kväll

kram på er, speciellt på Bea, vi gillar dig!

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet nog mkt väl vilka anklagelser du gav mig i somras. sånna löjliga saker som att JAG skulle ha koll på dig å spionera på dig och att du hört det från dina nära och kära. Sånt sitter självklart kvar och jag ser inget annat val än att akta mig. och du vet nog själv vilka blickar du och sara gav mig söndags då jag bara ville vara trevlig. känns då som att JAGGERUPP. ;)

2008-11-10 @ 22:53:42
Postat av: hannes

livetsord = gäng hah (:

2008-11-13 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0