Girlsnight (:

Har precis vaknat efter en god natts sömn.. sitter nu här med min koppen te och funderar lite..

Igår hade vi girlsnight och firade att Sarah blivit 19! :) Men innan kvällen for jag jossa o debora till jossa för att kolla på 300. Detta därför att vi hade pratat om just det kriget på kultur och idéhistorian och vi tänkte det skulle vara mysigt att se den då... eller något... sen började vi göra oss iordning i godan ro. Så skönt att inte stressa... Men jag kände mig verkligen inte glammy igår, även fast jag försökte se trevlig ut..

 flickorna där fram...

Så for vi ner till stan och mötte upp de andra brudarna vid tzatziki. God mat, goda vänner.. kan det bli bättre?

 Här har vi då självaste huvudpersonen, vacker som en solnedgång! Tänkt på det att jag är så glad att jag har dig kvar efter alla dessa år av både det ena och det andra. Finns ingen som du!

  

Sen fick vi den briljanta idén att slinka in på genomfarten.. som mattias tippsat oss om... Låt mig säga att det var ett väldigt speciellt café... med väldigt speciell musik! oharmonisk instumental rock... nåväl detta café var mer än dubbelt så billiga som alla andra men ändå helt okej! Och vi flicks hade väldigt trevligt och roligt där. Man behöver verkligen skratta av sig ibland!

  


tjaa... kvällen var inte riktigt slut här.. Jag jossa och jennifer tog en sväng till red room och stötte på Robert och Mikael kolflaat.. nog var det trevligt allt och sitta och konversera lite med dem.. har nog aldrig gjort det riktigt.. på ett sätt glad att jag aldrig har, och förmodligen inte kommer behöva göra det igen.. nåväl jag och jennie satt o sov typ så sen bar det hem.

Men tack alla flicks, kvällen vart verkligen lyckad!
så avslutar vi med denna bilden...




- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0