Everybody just hold hands

känner för att skriva ett "normalt" inlägg ikväll.
Idag skolkade jag och Jossa eftersom att vi skulle ha pluggdag. Både hon och jag har halkat efter lite. Och vi fick gjort massor, mer än vi skulle fått i skolan. Känns bra, för jag skulle nog annars inte gjort klart det...
   sen, efter många timmars pluggande bar det av till jobbet, och var där i 8 timmar. Hemma nu. Skönt.

Maria och David är hemma nu. I allra högsta grad.
Det är jätte trevligt! har saknat dem. Dock ovan att bo med dem känner jag nu.. Men det ska nog ordna sig.
Mirjam kommer oxå nästa vecka :)

Ett stort tack och en puss på kinden till alla underbara, hållbara, fantastiska vänner som gör det där lilla extra!
Josefine anar inte hur mycket hon betyder för mig!
Falk förstår nog inte hur mycket det där lilla samtalet betydde!
Anton, du är en klippa i allt!
haha Mick, du hjälper till på ditt sätt!
och inte minst, David, min älskade bror, finns inga ord för dig.
Tack. Vad skulle jag gjort utan er?
Gud har verkligen välsignat mig. För att inte glömma honom. Ett större tack till honom oxå!


Det var nog allt för ikväll.



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0