dagboksinlägg?

ännu en sen kväll.. jobbat idag och sitter nu med blött hår och kan inte somna...
Så många tankar jag har! de får inte plats och iom att jag måste putta ut en tanke hinner jag inte tänka klart för den tränger sig på igen.. och puttar jag då ut nästa tanke hinner jag inte tänka klart på den första för att.. ja ni fattar..

idag har varit en speciell dag. bra humör? jovars.. så bra det kan bli... men ändå så skör idag... Jag vill bara veta att allt är okej där.. i dig, hos dig, med dig.

känns som om det är söndag nu och måndag imorrn... men icke.. mor min har bestämt att efter lo imorrn ska jag göra absolut nada.. skönt kanske...

nåväl.. trevligt om du orkade läsa enda hit..

Och, tack till Jossa som är en fantastisk vän.

- M<3


Kommentarer
Postat av: jossan

kan bara tacka och säga detsamma! du är verkligen en helt underbar person/vän! tacksam<3

2008-11-17 @ 00:45:49
Postat av: Noomi Franceen

åååh malin, denna blogg ska jag börja läsa !

2008-11-19 @ 20:33:44
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0