åh och suck.

onsdag idag.. dagarna går ihop med varandra känns det som..

Skola (?), jobb, sova hos josefine, tänka, träna, tjejmys hos Tina (som förövrigt blivit 18, stort grattis!)... det var min dag i korta drag...

imorrn är det jullov och nästa vecka är det julafton. därefter nyår.
Jag har ingen julkänsla och ingen inspiration för nyår. Men jag o jossa gjorde precs en deal och en pakt.. som kändes bra.

( om du trodde det så är jag inte en dum lättfångad blondin. Kände bara för att tala klarspråk. )

du kontrollerar mig fortfarande och jag insåg det häromdagen. Skrämmande, hatar det. Du styr mig åt det håll jag minst av allt vill gå till.

jaha tack för den. då var man heta ämnet nu då. suck.
jag är inte som ni tror.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0