skillnad.

Då var det snart dan före dagen. Mysigt.
Köpte klart alla mina julklappar idag, och så vart det lite julklappar till mig själv oxå... (:
så ringde glada sara o ville kolla på madagaskar två, sagt o gjort :) hon jag niklas(saras jobbarvän) och samuel satte oss i en tom - sånär som på två förutom oss - biosalong. Mysigt.

Då måste jag faktiskt skriva av mig lite nu oxå. gott folk. detta är trots allt det utrymme jag skapat åt mig själv där jag låter mina tankar flöda nästintill fritt. Men jag ställer mig frågan vad som är felet. vad hände med släppa taget, en andra chans, förlåta, gå vidare, inte älta allt som går att älta. Jag förstår att det inte är bra nu, jag kan ta att hamna i skottgluggen, för din skull. för du vet att jag älskar dig. låt det bara inte bli din livsstil. jag vet att du inte vill det, att du kämpar emot. men behövde säga det ändå. Jag hatar att veta att du inte mår bra, att det är jobbit för dig. Men låt inte tankarna som kommer i ditt huvud att stanna där. acceptera dem inte, för de stämmer inte! du vet redan allt det här. men det är en sak o veta, en annan sak o tro och en helt annan sak o handla därefter.
Jag förstår inte just nu sa du. nej det kanske jag inte gör. Men jag ber för dig. Gud förstår dig.

Jobba imorrn. ska gå o sova nu snart. iaf försöka... det är ju mitt på dagen i mitt huvud just nu....

- M<3


Kommentarer
Postat av: Siamak

Ville bara önska dig en god jul. Hoppas allt är bra med dig och dina nära.

2008-12-23 @ 22:25:22
URL: http://the-story-about-sweden.blogspot.com
Postat av: malin

Siamak!

Det var inte igår!! kul att höra från dig!

2008-12-24 @ 00:15:25
URL: http://malafjala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0