dagens ickestrapatser

Då har klockan slagit om till Julafton. Fast för mig krävs att sova en natt innan det är dags att säga God Jul.
Har jobbat idag, som sagt. Var rätt skönt, dock massor av folk. Men jobbade med Lara så det var lugnt :) älskar att jobba med henne. Man blir så glad :)

Därefter vet jag faktiskt inte vad som hände, har varit trött sen natten (fick inte en blund...). förutom att samuel droppa förbi när jag o mina föräldrar satt o tog oss en te. han kom in o fika lite med oss och sen fick han sig ett dexteravsnitt... (:

Faktum är att det går bättre nu. Jag är nöjd. Säger som samuel, skönt att lära känna nytt folk, träffa nya människor, Det behövs....
jag älskar alla mina nära. Men det är något visst med att lära känna andra. Ingen är utbytbar, förstå mig inte fel (:

Ser ljust på nästa år.. och tänker verkligen avsluta detta år på bästa sätt.
På tal om nyår.. ja. juste. hur blir det nu gott folk? dags o bestämma sig kanske..... aja, det får bli som det blir. orkar inte pressa. (:



-M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0