trött men glad

hemkommen, once again, sent. Men hade ännu en lyckad kväll. Häng hos Ester. Super otroligt helt sjukt fint hus de har då!! (: Nåväl, vi spelade spel, snackade, skrattade, umgicks, flummade, planerade. (!) trevlig kväll, yes indeed! sen så startade vi ju en apelsinsekt med allt vad det innebär.. suck, vad man är lättroad när man är trött.

Dock inte träffat min familj, max i synnerhet, nu på ett tag! ska försöka hinna med det imorrn en sväng... (:

Då var jag återigen lämnad kvar med mina tankar för mig själv. Men jag är inte rädd för dem längre. Jag trivs med hur det är nu och bättre blir det.

Nej, nu klipper ögonen, dags för o nana? jepps.

Förövrig David, din teori om att tuggumit smakar mer om man tuggar med öppen mun stämmer. Jag böjer mig o ger dig rätt. ;)

- M<3

Kommentarer
Postat av: David

:) tänk att man måste ge er söderbergsflickor ett par dagar på er att acceptera vad man säger. Så då kan man ju nästan leda vidare det till att säga att tuggummi smakar bäst när man är själv, man kör ju gärna inte med öppen mun när man är bland folk, även om det smakar bättre ;)...

2008-12-21 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0