Nice... ELLER?

Då vart det fredag kväll.
Sitter just nu o skriver på min sprillans nya dator som jag köpte idag. very nice :) är mycket nöjd!

Kom oxå precis hem från en intressant upplevelse.. David o Maia flyttar till norge imorrn, så jag o david tänkte att vi skulle ta en kväll tillsammans bara han o jag. Och vi har länge pratat om att gå på teater, så det vart det. På uppsala stadsteater.. och vi gick på Gösta Berlings saga, skriven av Selma Lagerlöf... En nytolkning av den boken. Varken jag eller david förstod någonting överhuvud taget.. mordern teater i allra högsta grad. och på toppen av det vart en av skådespelarna avklädda så där stod han spritt språngande naken och jag undrar vad jag i hela friden gör där, jag skulle ju se gösta berling, eller?!
Nåväl. efter pausen slank jag o david ut, letade parkering ngnstans i stan nära ett café men nada.. så kosan bar hemmåt och senare ikväll ska vi dra några dexters. niiiice det iaf ;)



Nåväl, mycket ska man se innan ögonen trillar ut ;)

- M<3

Kommentarer
Postat av: jossa

alltså ew vem vill se äckliga män sådär.. skulle oxå gått.gillar dig.. (hot föresten)

2008-12-12 @ 21:51:33
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0