Kort om idag

Sitter här nu i min säng, Jossa ligger bredvid och är seg o huvudet... Vi har nämligen varit i Sthlm och shoppat idag, därav är vi mäkta utpumpade...
Jag köpte mig ett par tygskor frånTopShop och en tshirt från Monki.

Har varit jätte mysigt att vara med Jossa idag, trivs så bra med henne! (:
Imorgon ska vi visst in till stan och kolla runt.. min fjärde shoppingdag under denna mellandagsrea isf... trevligt (:

Sara ringde idag och sa "Nu åker vi, du jag une och gurra!!" Men det kom lite väl plötsligt inpå och jag kände mig inte riktigt redo... Men jag vet inte säkert om de åkte? Eller, jag tror det.. Men aja...

Inget mer vettigt och säga, mer än att jag tycker det ska bli intressant att se vad ditt nästa drag kommer att va, eller är det kanske att göra ingenting?....

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0