jaha, utbytbar var ordet

skolan i all ära men nu är det fluffigt.. en lektion här, en lektion där.. tack o lov är det klart snart och livet kan få sätta igång på allvar i den riktiningen jag vill.

Konstigt vad träning kan rensa tankarna. Man dras ner på jorden igen, och allt vad det innebär.
kvällens film blev match point, dötrist, jättetråkig och bara jobbig. Nåväl, sådana filmer måste ju finnas för att man ska kunna uppskatta de andra :)

Dock så ser jag allt, förstår allt, hör allt. orkar inte spela i spelen. jag lägger ner mina kort. jag förstår bara inte.
livet har sina nycker, och tur är väl det. ?

ikväll ska det dock inte bli en så sen kväll.. !

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0