denna helg..

Denna helg har bara bestått av sena kvällar. Men den har varit den bästa helgen på länge.
Vi var lite folk hos Une ikväll.. först for jag med honom o handlade allting, sen kom sara o så satte vi igång o fixa med allt... Sen kom allt folk, vi hade gjort jätte mysigt och julen var faktiskt för första gången i år (för mig) påtaglig. Frank Sinatra sjunger i bakgrunden, brasan sprakar, massa ljus överallt, glöggdoften sprider sig, trevligt umgänge - kan det bli bättre? (:

När det senare bara var kvar några av oss (manne, robert, une, jenn, jag, gustav + abbe en stund) vart det mörkerkurragömma (: det var länge sen det! kul i alla fall! Därefter den obligatoriska filmen, denna gången polarexpressen.
Med andra ord en lyckad kväll.

Verkar som om vi kommit framåt i tankarna angående nyår? bra.

hursom, dags o nana nu kanske...

(fast jag undrar ändå vad du tänker..... hm...)

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0