blaha

Onsdag kväll. Veckorna rusar fram!!
Skola idag, med två lektioner.. bra bra...
sen åkte jag hem till Jossa, vi gjorde kycklingwraps, åt dem o efter det gick vi o la oss o sov i två timmar..
sen var det bara o sticka till jobbet.
Gårdagens film var en Geishas memoarer, dagens vart No country for old men.  Båda med david. Mycket trevligt, jag är dock inte den som analyserar filmer, men han pratar på så bra av sig själv så det kanske inte gör något att jag mest bara lyssnar.. fast ändå vill man ju kunna flika in något smart.. vet bara inte vad.. :)


PÅ fredag bär det av till Oskarshamn. Har inte ritkigt förberett mig på det än. Men det ska bli trevligt :) Kul att få göra något med tjejerna under en helg. Synd bara att linnéa inte kan närvara...

Jag har inte så mycket att skriva ikväll. Inga speciella tankar har florerat idag iaf..

Jo fresten, mest för mitt minnes skull, Fager hörde av sig idag, fika på tisdag :)! kul!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0