- M<3

Åh vilken dag!
Allt kom på en enda gång verkligen!
Ändå nöjd idag. Dock har jag insett en sak. eller två..

Jag är trött på kärlek. Jag är så glad att allt med dig är över nu!
Så lycklig att jag är fri. Gud får leda mig rätt nu.

Ett faktum är att jag bor inte i ditt huvud o du bor inte i mitt. Därav förstår vi inte alltid allt jämt, och vi ser inte allt, är inte med i alla processer och drar kanske därför förhastade slutsatser. Jag vill bara inte bli utpekad, eller vara den som pekar ut.

Linnéa o jag hade ett snyggt men sant resonemang i bilen idag:
Man kan ibland känna sig trött o sliten o nästan önska att Jesus ska plocka upp en till himmlen nu. Men vadå lixom!? Det är väl lungt lixom, vi har en evighet att vila oss sen. ;)

Jag gjorde äntligen det rätta, tog förnuftet till fånga och fortsatte inte in på vägen. Känns bra. Nöjd med mina kloka beslut.
Tiden rullar ju, och tyvärr har jag inte tid att lägga kraft och engagemang på fel sorts grejjer. Jag har mina mål och kommer oxå nå dit. Kosta vad det kosta vill.

Några sanningar jag fått insikt om. Mycket i huvudet nu. Ska bli skönt med ett lugnt jullov.
Men nyår?!

nåväl.

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte det är kärlek är trött på. Usla killar är inte kärlek.

2008-12-14 @ 03:39:11
Postat av: jossa

va!? :P dum kommentar

2008-12-14 @ 22:25:47
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0