Jag är inte ytlig....... ;)


Som ni säkert förstått om ni läst det förra inlägget så är jag ett fan till Paul Walker...
Faktiskt nyupptäckt honom lite.. första filmen jag såg med honom var the fast and the furious, och då tyckte jag han var lite mesig med sina blonda lockar. Speciellt om man jämför honom men Vin Diesel som bara är underbar! Han är helig mark, men det vet alla som känner mig....

Hursom efter att ha sett lite fler filmer med Paul Walker har jag bara insett vilken hunk han är! Och nej killar, allt handlar inte om utseende. Visst han är ashet, super snygg och helt perfekt (just bara för att han har skavanker...), men han är oxå en bra skådespelare och jag gillar typen av filmer som han är med i.. (förutom timeline som vart en FLOPP. om inte Paul Walker och Gerard Butler - Ps I love you - varit med i den så hade jag stängt av efter de tio första minuterna.)

Och för att inte glömma min Johan. Han om någon är en hunk! Faktum är att han är så snygg så jag skulle kunna smälta.. Kan fortfarande inte förstå att jag fick en så snygg och underbar pojkvän.

Hursom, behövde bara skriva av mig om mina hunkar
OCH NEJ, JAG ÄR INTE YTLIG.. DETTA INLÄGGET VART DET BARA..

och så några bilder på mina hunkar (:


   
Jag bjuder på denna tjejer ;) Paul Walker


Paul Walker, NICE


Min alldeles egna, underbara Vin Diesel


Sjukt snygga hunken Johan Garphammar  - Grr


Ps. Jag får ju inte glömma den fulsnygga, lite kantiga Barry Pepper!!


Barry Pepper (Unknown)


- M<3


Kommentarer
Postat av: jossa

ALLTSÅ, nej men gud.. jag ska inte säga vad ag brukar säga.. okej malin (ögonorgasm) haha ja e dum! paul walker alltså...

2008-08-16 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0